Tuesday, January 31, 2006

Waterbed

Zo, vannacht eerste nacht op het waterbed geslapen. Jaja, we hebben er toch een aangeschaft. Ik was nog eens bij de dokter geweest, zo van, en wat nu verder. Hij gaf aan dat er eigenlijk niet zoveel te doen viel, behalve houdingtherapietjes, e.d. Hij gaf me een verwijzing voor Caesartherapie mee. Ik zag zo op tegen weer ergens heen 1 keer per week en oefeningen thuis, dat ik dacht, ok, als het dan toch pappen en nathouden is, dan ga ik het wel op mijn eigen manier proberen. Dus toch maar kijken of een waterbed verlichting brengt. En vannacht dus de eerste nacht. Het was heerlijk! Nauwelijks rugpijn! Ik kon het vannacht en vanochtend haast niet geloven. Ik heb zelfs gedroomd dat ik moest bevallen van een derde kind in het waterbed, en dat het geheel pijnloos was. (Het was een jongetje en we noemden hem Daniel, om de een of andere reden) Vanochtend was het ook raar. Normaal strompel ik kromgebogen naar de douche om daar het warme water wat verlichting te laten geven. Nu had ik meteen veel meer bewegingsvrijheid. Het is niet helemaal over, maar wie weet, misschien wordt het nog wel weer beter!

No comments: