Sunday, January 15, 2006

Boeken verkoop (4)

Het loopt toch niet zo geweldig met de boekenverkoop via Amazon.de als ik had gehoopt. Ik heb nog steeds maar 1 boek verkocht. De prijzen waartegen je kan aanbieden zijn aantrekkelijk, maar als niemand je boek wil kopen...
Ik heb nieuwe waardering gekregen voor Marktplaats. Begin december had ik daar bij wijze van proef 1 boek opgezet: Walking in Spain, een verouderde reisgids. Een behoorlijk kansloos boek, dacht ik. Ik hoorde er ook weken niks van en dacht de advertentie eigenlijk al wel te kunnen verwijderen, maar nu heb ik het toch verkocht. Geen wereldprijs, 3 euro, maar goed. Mijn ervaring met Marktplaats is toch altijd weer verbazend goed. Eigenlijk heb ik alles wat ik er ooit op heb gezet, uiteindelijk ook verkocht. Ik heb er nu zo'n 35 boeken opgezet voor prijzen van 0,50 tot 5 euro, maar eens kijken wat het doet.

No comments: