Tuesday, December 13, 2005

Boeken verkoop (2)

Amazon Engeland is ook afgevallen, maar ik kan wel verkopen via Amazon.de, in Duitsland dus. Ik moet dan wel een Duitse bankrekening hebben om het geld ook echt te innen van Amazon, maar ik heb bedacht dat dat van later zorg is. Eerst maar eens kijken hoe de verkoop gaat. Ik heb nu zes boeken in de verkoop staan. De prijzen die normaal lijken voor de boeken vallen me enorm mee. Een van mijn boeken wordt zelfs voor een onwaarschijnlijk hoge prijs aangeboden. Het is een boek over Pelgrimstocht naar Santiago de Compostella, wat me zo'n 5 jaar geleden ontzettend leuk leek om te doen. Het boek was ongeveer 30 euro ofzoiets. Nu is het nieuw niet meer te krijgen. En de goedkoopste tweedehands prijs is.... 200 euro! Ik kan het nog steeds niet goed geloven. Ik heb hem ook maar voor die prijs aangeboden. Zou wel geinig zijn. Maar tot dusver geen reacties van drommen wanhopige kopers.

No comments: