Thursday, June 08, 2006

Zuid-Afrika

Ik ga naar het The Third International Fab Lab Forum and Symposium on Digital Fabrication! Van 25 tot 30 juni, in Zuid-Afrika. Ik kreeg de uitnodiging maandagavond, en mijn eerste gedachte was natuurlijk, ja zal wel, is niet voor mij weggelegd. Maar toen ging ik het programma eens bekijken, en dat was toch wel erg leuk. Hands-on workshops met de Fablab tools en alles over projecten die nu draaien. En dan nog 1 dag symposium over de algmene trends en ontwikkelingen op Digital Fabrication vlak. Het vult precies de kennis aan waar ik behoefte aan heb. Het is een beetje snel allemaal zo, maar als ik het serieus neem, waarom dan een jaar wachten op de volgende conferentie die misschien ook wel niet naast de deur is? En het lijkt me vooral gewoon zo ontzettend leuk! Johan moest wel even slikken, maar zei wel meteen, dat als mij dat zo gaaf leek, ik dat maar moest doen.
Dus nou ja, tickets geboekt, hotel geboekt, en over 3 weken zit ik in Zuid-Afrika met Neil Gershenfeld en andere Fablab-geeks!
(voor meer info over de conferentie zie: http://www.fablab.nl )

No comments: