Monday, February 27, 2006

iPod nano

Ik heb een iPod nano gewonnen! Bij de chips. Ik was wel op de hoogte van de actie, maar het interesseerde me niet zo. Heb zowiezo niet zoveel met die iPod hype. Ik heb ook nooit echt veel met walkmans ofzo gehad. Maar goed, vrijdag was ik ziekig thuis en ik had nog zo'n kaartje liggen en tja, dan voer je dat eens in. Een half uur later kreeg ik een mail dat ik gewonnen had. Ik geloofde het niet, ik dacht, jaja, dan blijkt dat niet de iPod te zijn, maar een handdoek met Smiths erop ofzo. Maar op de site kon ik niks vinden over andere prijzen. In de email stond: Je wordt morgen teruggebeld voor 12 uur 's middags. Zaterdag was ik dus aan mijn telefoon vastgeplakt, maar niks. Ik had het dus al weer een beetje opgegeven. Maar vanochtend (eerstvolgende werkdag dus) belden ze. Wel cool! Ik word vast nog een hele grote iPod fan. Ik verheug me wel op treinritjes met allerlei leuke podcasts of audiobooks.

No comments: