Sunday, October 23, 2005

Het zou verboden moeten worden

Gisteravond fikse ruzie met Johan gehad. De aanleiding was onbenullig, het resultaat eenzame droefenis. Het is eigenlijk vaak hetzelfde liedje. Ik vind dat Johan niet goed naar me luistert, mijn gevoelens niet erkent, kortom me niet serieus neemt. Johan vindt dat ik me niet moet aanstellen. Als er iets is wat het vuurtje bij mij ontzettend opstookt is als ik het gevoel krijg dat iemand vind, dat ik me niet moet aanstellen. Nou ja, we zeggen allebei onaardige kwetsende dingen. Na allebei een poosje in ons sop te zijn gaar gekookt, praten we het eindelijk op een normale manier uit en voelen we ons weer verbonden met elkaar. Slopende boel, niet goed voor mijn studievoortgang. Ik loop een hoofdstuk achter, terwijl ik 1 dag minder blijk te hebben dan ik gepland had. Shit. Wel, we'll see.

No comments: